HTML

Fejből röppent mesék

Saját mesék kitalálása, meseírás, meseolvasás gyerekeknek és szüleiknek. Mesekönyvet írtam (még nem jelent meg) a 2,5 éves kortól 6-7 éves korú kisgyermekek számára. Fejből kitalált, sajátos témájú, rövid történetek népmesei elemekkel.

Friss topikok

  • Kalor: hetfon megy el az adobevallasom, meg ha nem is sok az egy szazaleka, de megy az altalad megadott s... (2010.02.11. 18:45) Végre elkezdődött!
  • andi.nagy: Szia! Örülök, hogy megtaláltalak! Sok sikert a könyvhöz, én biztos fogok vásárolni belőle, a gyerk... (2009.11.29. 16:37) És akkor a rajzok!
  • Kalor: szia, hat ez szuper hir! akkor rajzolj csak szorgosan... sajnalom, hgoy a mai talink elmaradt, de ... (2009.09.24. 19:46) Lassan, de haladok!
  • Kalor: hello, hazajottunk! de jo, latom, van fejlemeny! szuper!!! csak kitartas! (2009.09.17. 08:07) A nagy érdeklődésre való tekintettel...
  • Kalor: latom, lassan belejossz :))) mi most elmegyunk ket hetre nyaralni, ezert nem nagyon lesz bekapcsol... (2009.08.29. 20:38) Mindenki véleménye számít!

Linkblog

Rajzolgatok, rajzolgatok

2009.10.26. 18:12 Gergely Trisza

Sziasztok!

Rajzolgatok, rajzolgatok, bár alig haladok, mert a munka miatt és mellett erre már nemigen van időm esténként... A legfurább az egészben, hogy mindig elégedetlen vagyok azzal, amit rajzoltam és sosem gondoltam volna, hogy a lányaim rajzai jobban tetszenek majd :-)! Egy rajzot most már igazán idebiggyesztek, mert ígértem és meg is tartom. Türelem, türelem!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fejbolroppentmesek.blog.hu/api/trackback/id/tr851476883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása